-
Vaša košarica je prazna!
Splošni pogoji spletne trgovine Igraj.si so sestavljeni
vskladu z Zakonomo varstvu potrošnikov (ZVPot – UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih
kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino Igraj.si upravlja podjetje Trgovina
instoritve, Gorazd Zupančič s.p., Smrjene 99k, 1291 Škofljica, matična
številka: 6865267000,davčna številka: 93869711
(vnadaljevanju “ponudnik”), kot
ponudnikstoritev e-poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje
spletnetrgovine Igraj.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom inkupcem.
Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje poslovanja
sposodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za
uporabnikazavezujoče.
1. VRSTE
UPORABNIKOV
Izrazi, ki so uporabljeni v teh pogojih, imajo
naslednjipomen:
• uporabnik je
vsaka fizična ali pravna oseba, kiuporablja spletno trgovino Igraj.si;
• gost je
fizična ali pravna oseba, ki opravinakup v spletni trgovini;
• registriran
uporabnik je fizična ali pravnaoseba, ki je izpolnila registracijski obrazec in
pridobila geslo za vstop v spletnotrgovino.
Z enkratnim nakupom v spletni trgovini Igraj.si preko
elektronske pošte postane uporabnik gost, s potrjeno registracjo v spletno
trgovino Igraj.si pa postane registriran uporabnik. Tako gost kot registriran uporabnik
(v nadaljevanju tudi “kupec”) pridobita pravico do nakupa v spletni
trgoviniIgraj.si.
Ob registraciji v spletno trgovino Igraj.si pridobi
uporabnik uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter
geslo. Uporabniško ime in geslo registriranega uporabnika nedvoumno določata in
povezujeta z vnesenimi podatki. Če želi kupec kadarkoli kasneje svoj naslov
elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na
info@igraj.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje
naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
2. DOSTOPNOST
INFORMACIJ
V skladu z 43. b čelomZVPot-UPB2, se ponudnik zavezuje, da
kupcu pred nakupom zagotovi naslednje informacije:
1. identiteto
podjetja (ime in sedežpodjetja, številka registra),
2. kontaktne
podatke, ki uporabnikuomogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta,
telefon),
3. bistvene
značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in
garancijami),
4. dostopnost
izdelkov (vsak izdelekali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi
bil dostopen v razumljivem roku)
5. pogoje dostave
izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
6. vse cene morajo
biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že
vsebujejo davek in stroške prevoza,
7. način plačila
in dostave,
8. časovno
veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem
je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem,
če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
10. pojasnilo
postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za
stike s kupci.
3. PONUDBA
IZDELKOV
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja
preko spleta lahko pogosto in hitro spreminja ter ažurira.
4. NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med Igraj.si in kupcem je v spletni
trgovini Igraj.si sklenjena v trenutku, ko Igraj.si kupcu pošlje prvo
elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (znaslovom: potrditev
prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in
veljajo tako za Igraj.si kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvoelektronsko sporočilo o
statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Igraj.si.
5. NAČINI PLAČILA
Igraj.si omogoča naslednje načine plačila:
- po predračunu z nakazilom na transakcijski račun podjetja
Igraj.si
- plačilo po povzetju
- osebni prevzem
Plačilo s predhodnim nakazilom:
Naročeno blago lahko na vaši banki ali spletni banki plačate znakazilom na transakcijski račun podjetja upravitelja:
Plačilo po povzetju:
Pošta Slovenije vam pri plačilu pošiljke po povzetju
zaračuna provizijo za odkupnino v višini 1,07%vrednosti odkupnine oz. najmanj
1,06 €. Ta strošek ni zajet v izračunano poštnino.
Osebni prevzem:
Blago je možno po predhodnem dogovoru prevzeti in plačati tudi na lokaciji Dunajska cesta 167, 1000 Ljubljana (med pon-pet., od 9h do 17h). Pri oddaji naročila označite osebni prevzem. Plačilo v tem primeru je možno z gotovino ali po plačanem predračunu z nakazilom na transakcijski račun podjetja Igraj.si
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V cene objavljene na spletni strain Igraj.si ni vključena poštnina.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Takoj, ko bodo izdelki pripravljeni, vas bomo o tem
obvestili na vaš elektronski naslov.
6. IZDAJA RAČUNOV
Igraj.si kupcu izda račun v pisni obliki in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Kopija računa bo shranjena pri podjetju in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
7. CENE
Cene izdelkov v spletni trgoviniso navedene v evrih (€) in
VSEBUJEJO 22% DDV saj smo davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje
naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.Cene so zagotovljene za dan
naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.
8. POSTOPEK NAKUPA
Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa. V košarici se prikaže naziv artikla, količina, popust na običajno ceno. Ko kupec zaključi naročilo, se le-to pošlje ponudniku. S samo oddajo naročila se potrošnik strinja z obveznostjo plačila prodajalcu (skladno z odstavkom 43 c. čl. ZVPot)
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo
potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Ko je naročilo izvedeno prodajalec v
najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje.
Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja
točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri
dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik
izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v
katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek
elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z
dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko
kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu
morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca,
ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne
potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od
dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago
ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne
prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih
rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem
skladišču.
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o
tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem
sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v
primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora
o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 030 606 603 ali preko e-maila
info@igraj.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec
zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je blago že
pripravljeno na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila
sporoči preko zgoraj omenjene telefonske številke ali e-maila.
9. DOSTAVA
Spletna trgovina sprejema naročila 24ur na dan. Naročeno
blago se odpremi še isti dan ali najkasneje v treh delovnih dneh. Naročila
prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan.
Morebitne zamude zaradi nepredvidenih prometnih ali logističnih problemov je
odgovornost dostavne službe.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije,
vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem
lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije.
Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli v naročilu. V primeru, da vas ob
času dostave ni na navedenem naslovu, vam bo dostavljalec pustil obvestilo,
paket pa lahko najkasneje v 15 dneh prevzamete na najbližnji pošti.
10. STROŠKI
DOSTAVE
Stroški dostave preko paketne službe znašajo 4,49 € in so
enotni za celo Slovenijo.
Pošta Slovenije vam pri plačilu pošiljke popovzetju zaračuna
provizijo za odkupnino v višini 1,07% vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,06 €.
Ta strošek ni zajet v izračunano poštnino. V primeru plačila po predračunu
provizije ne plačate.
POŠTNINA JE BREZPLAČNA PRI NAROČILIH NAD 75€ (KO KONČUJETE
NAKUP V KOŠARICI, MORATE OBVEZNO OZNAČITI BREZPLAČNA DOSTAVA)
11. PRAVICA DO
ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE
Kupec ima pravico in lahko, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, kupljeno blago brez navedbe razloga ali brez odškodnine vrne ponudniku. Vendar je kupec v tem primeru dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu izdelkov oz. odstopu od pogodbe/nakupa, mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer na kontaktni naslov info@igraj.si, blago pa vrniti v roku 14 dni.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Trgovina instoritve, Gorazd Zupančič s.p., Smrjene 99K, 1291 Škofljica ali pa ga osebno prinese na lokacijo podjeta. Spletna trgovina Igraj.si zagotavlja, da je vse izdelke, ki jih prodajamo možno vrniti po pošti.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od
pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v
nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se
je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo
originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker
je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba
priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej
nepoškodovano in v nespremenjeni količini).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun.
Spletna povezava do obrazca za vračilo kupljenih izdelkov, je tukaj: bit.ly/293fRHf . Priložite ga izdelku. Izdelek vrnite v originalni embalaži. Izdelek mora biti nepoškodovan in v nespremenjeni količini. V obrazcu navedite številko osebnega bančnega računa.
Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Trgovina instoritve, Gorazd Zupančič s.p., Smrjene 99k, 1291 Škofljica. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@igraj.si ali po telefonu 030 606 603
12. GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem
listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na
garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
13. STVARNA NAPAKA
Kdaj je napaka stvarna?
Predvsem kadar:
· artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo
· se kupcu izroči
artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi
obvestil.
Kako se preverja
primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste,
hkrati pa tudi zizjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno
napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim
opisom le-te in na lastne stroške
obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.
To stori preko kontaktnega naslova info@igraj.si.
V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?
V primerih ko blago nima garancije. Potrebno jo je
uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo
določila zakona o varstvu potrošnikov.
14. VRAČILO
POŠKODOVANIH POŠILJK
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka
vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri
Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v
enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter
izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da
bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
15. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov
(ZVOP-1) zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev
Igraj.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e – poštni naslov,
kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča,
čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo
osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje
informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih
podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani
nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi
uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost računalnika in na njem
delujočega sistema s katerim opravlja naročila.
16.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev
komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje
sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo
označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih
sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo
ponudnik izrecno spoštoval.
17. VARNOST OTROK
Ponudnik ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali
sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali
skrbnikov. Ponudnik ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so
škodljive za otroke.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne
bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo
izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi
starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali
občutka lojalnosti.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost
in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se
lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da
ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni
trgovini. V takem primeru bo ponudnik uporabnika (kupca) obvestil o spremembah
in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije
izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati
kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
19. PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti
učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru
težav, kupec lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 030 606 603 ali po elektronski pošti na info@igraj.si. Pritožba se odda
prek e-poštnega naslova info@igraj.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
20. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Spletna trgovina Igraj.si skladno z zakonskimi normativi ne
priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot
pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil
v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Spletna trgovina Igraj.si, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Platforma je na voljo
potrošnikom na elektronski povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&Ing=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju
potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o
spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004
in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!